Nyhed vedr hestepraksis

Kære hesteklienter!

Igennem nu en årrække har jeg haft ekstern hjælp til at drive hestepraksis her fra Biersted dyrehospital.

Efter et veloverstået jubilæum og en skulderoperation for undertegnede, er jeg desværre nødsaget til at gøre status.

Derfor har jeg besluttet at overdrage hestepraksis til ”yngre kræfter”, nemlig Hestepraksis Nord, som har lovet at hjælpe alt hvad de kan med at servicere jer fremadrettet.

Vi er klar over, at der vil blive en længere overgangsperiode, indtil budskabet er spredt og vi ”er her” for gode råd og spørgsmål, hjælp med henvisning osv., men meningen er, at Biersted dyrehospital overgår til at være en ren smådyrsklinik.

Rent praktisk kan Hestepraksis Nord  træffes på tlf.nr. 73708165. De oppebærer selvfølgelig også en del af vagten i området sammen med Hanherred dyrlægerne,  Højgaard Hestehospital og dyrlæge Zenta Vínther. Der kan altid ringes ind på samme nummer i vagten (eller på vores nummer i en rum tid fremover).

Fra mandag d. 26.9.2022 vil Hestepraksis Nord således have en dyrlæge i ”jeres område” efter behov. Ring gerne ind om morgenen, hvis du ved, du har behov for et besøg, og de vil tilrettelægge derefter. Hestepraksis Nord har også en ”akut” dyrlæge kørende, hvis der er behov for hurtig hjælp i løbet af dagen. Da Hestepraksis Nord jo egentlig holder til på Lerbæk Hovedgaard ved Frederikshavn,  har vi aftalt, at der som udgangspunkt vil være en fast kørselstakst for klienter her i området på 15 km (for at dele udgiften lidt op), hvis besøget er planlagt. Hvis antal kilometer overstiger de 15, beregnes der som sædvanlig antal km i alt.

Jeg håber meget, I vil tage rigtig godt imod både Mette Rauer (som mange af jer allerede kender) og hendes kolleger, som ser frem til at servicere jer.

TAK  for jeres trofasthed – mange af jer har jeg kendt al min tid i Biersted….

De allerbedste hilsener fra Marianne Rom